piątek, 6 września 2013

SWEATERS



JASON WU - Crochet-knit cotton-blend sweater | JOSEPH - Two-tone cable-knit wool sweater | EMILIO PUCCI - Patterned wool sweater | VICTORIA BECKHAM - Color-block stretch-knit sweater 

THEORY - Juneau textured jacquard-knit sweater | REED KRAKOFF - Alligator-print satin sweatshirt | JAY AHR - Honeycomb chunky-knit sweater | BIYAN - Jewel embellished bouclé and taffeta top

PL: SWETER - jego projekt opracowany został przez gaelickich rybaków z wysp Aran u zachodnich wybrzeży Irlandii. Do dziś, wyroby swetrów stanowią jedno z głównych źródeł utrzymania na tamtych terenach. Również w XX wieku, swetry były używane jako element stroju narciarskiego. Nic w tym dziwnego, są doskonałą ochroną przed zimnem. Dziś jednak oprócz tej podstawowej funkcji jaką mają spełniać, możemy przebierać w niebanalnych wzorach, szerokiej palecie kolorów czy fasonów. 
Oto kilka moich propozycji...

EN: SWEATER - the project has been developed by fishermen from the Gaelic Aran Islands off the west coast of Ireland. To this day, sweaters products are a major source of income for those areas. Also, in the twentieth century, jumpers were part of the ski outfit. Today, however, apart from the fact that they have to protect us from the cold, we can choose a non-standard designs, a wide range of colors and styles.
Here are some of my suggestions ...

84 komentarze:

  1. idealne sweterki!!!
    cudownie:*
    pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne sweterki

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Właśnie ceny są straszne. :( Czasem można na takie trafić w sh, jeżeli oczywiście tam chodzisz. : )

      Usuń
  4. Genialne ! Czas zaopatrzyć się w swetry takiego typu, zimno idzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak u mnie ! :( Czas najwyższy się w taki zapatrzeć bo nas zima zastanie :D a moja lista Must Have na jesień jest długa :D

      Usuń
    2. Na mojej liście są właśnie tego typu sweterki, kilka modeli jeansów, klasyczna biała koszula, skórzana ramoneska czarna i czerwona bądź bordo :) ii zakochałam się w takich butach : http://stylescrapbook.com/files/2013/08/m.jpg?98ad90 <3

      Usuń
  5. Śliczne!

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie bym przygarnęła, uwielbiam swetry !

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękne, monochromatyczne i graficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczególnie podoba mi się sweter Emilio Pucci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te swetry !
    Ile ciepła zawdzięczamy ich twórcy <3

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny blok <3 Sweterki cudne. Muszę kilka sobie sprawić :-)Dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  11. już niedługo zima, więc pora już wyposażyć się w cieplutkie sweterki:D
    świetne propozycje, ale ja, mimo wszystko, w szare zimowe dni stawiam na kolor! ;)

    www.accordingtozofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio bardzo podobają mi się te wzory. A sweter z nr 7 licząc od góry najchętniej bym widziała w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie są piękne! mi najbardziej przypadł do gustu przed ostatni!

    OdpowiedzUsuń
  14. czas najwyższy zacząć kolekcjonować swetry

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter ostatni na dole najabrdziej przypadł mi do gustu!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne sweterki, świetne mają wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Są piękne,chętnie bym przygarnęła kilka z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  18. większość z tych propozycji widziałabym u siebie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post i bardzo fajne propozycje swetrów:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/work.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje kochana za miły komentarz :*
    Piękne sweterki, 6 i 7 jestem zauroczona! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. są swietne, skusiłabym się na chociaż jeden!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie z tej listy są nieziemskie, a zwłaszcza w czarno-białych barwach ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne swetry ! :)

    Obserwuje :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł na posta i jeszcze lepsze wykonanie!
    Genialnie prowadzisz bloga i robisz (znajdujesz) niesamowite zdjęcia.
    Z chęcią zostaję na dłużej i czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  25. wow rewelacyjne swetry, każdy ma swój wyjątkowy urok :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne sweterki ! Przygarnęłabym je do mojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O tak, swetry to zdecydowanie moja bajka<3 swietne modele zaprezentowalas:)

    OdpowiedzUsuń
  28. genialne sweterki super zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. chcę wszystkie :) ale gdyby jeden to ten ostatni <3

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. To ja poproszę... WSZYSTKIE! :D
    Ostatnio mam ogromnego pecha do zakupów, nie mogę trafić nic fajnego w sklepach!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem tu pierwszy raz i jestem bardzo mile zaskoczona !
    Ciekawa tematyka bloga , piękny wygląd .
    Z miłą chęcią będę zaglądać częściej a co za tym idzie obserwuję :)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog również zapraszam do zaobserwowania.

    wszystkozafreeee.blogspot.com/

    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ WSZYSTKICH DO WZIĘCIA UDZIAŁU W MEGA WIELKIM ROZDANIU NA MOIM BLOGU !

    * AŻ DWÓCH ZWYCIĘZCÓW
    * BARDZO PROSTE ZASADY ,KTÓRE WYKONASZ W PARĘ MINUT
    * ATRAKCYJNE NAGRODY

    NAGRODA ZA 1 MIEJSCE :

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA ZA 2 MIEJSCE :

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    DODAM ,ŻE ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ ORAZ KOEMNTARZ OD RAZU SIĘ ODWDZIĘCZAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. JEJUU ! Zakochałam się w swetrze REED'a KRAKOFF'a. Będę śniła o nim nocami <3 CHCE ! :(

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham swetry. <3
    I te wzorki mhmhmh. *o*

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Uwielbiam swetry <3

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładne ! :) lubie sweterki:))
    zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie sweterki- cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam swetry i chętnie już bym w nie wskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam swetry, a propozycje, które nam przedstawiłaś są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  39. jestem strasznym zmarzluchem, więc ciepły sweterek na zimę to u mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam sweterki :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. również mi się bardzo podobają. nic dodać nic ująć:)
    http://staybiscuit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Swetry są śliczne! Jednak nie do końca wpadły w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sweterek na samym dole po prawej stronie jest przepiękny!
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam swetry! Dlatego po cichu się cieszę, że już niedługo jesień i będę się mogła w nich zatopić ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne sweterki : ) .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam swetry, mam ich tyle, ze aż mi sie półka nie zamyka - ale jestem zmarzluchem wiec ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. I love all your selection although they´re quite expensive. hahaha!

    OdpowiedzUsuń
  48. właśnie sobie uświadomiłam od jak dawna nie kupiłam żadnego swetra , w zasadzie ich nie noszę ...ale w ten z printem aligatora wskoczyłabym chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja już się w wyposażyłam w kilka sweterków, ale chyba na KILKU nie poprzestanę :D
    W zeszłym roku tak je polubiłam (a nigdy nie kupowałam bo to było dla mnie zło), że teraz nadrabiam za całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak ja kocham takie swetry, ostatnio Beyonce miała taki sam <3
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo podobny do tego -JOSEPH - Two-tone cable-knit wool sweater, ale Bee miała go z Top Shopu;)

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Serio? :) Super!
    Przynajmniej nie zmarzniesz w zimie :D

    OdpowiedzUsuń
  53. ooh i like these! i'm more of a cardigan gal than a jumper one! these are so nice though.. i am a new follower and like your blog a lot! it would be great to keep in touch..

    I Should Blog

    OdpowiedzUsuń
  54. czemu wszystkie w szarościach? ja jakoś nie przepadam za tym kolorem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowne swetry :D Chętnie bym wszystkie kupiła :D i ciekawa historia swetra :D
    Obserwujemy siebie na wzajem?
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. super sweterki w najmodniejszych wzorach kolorach ;)

    zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania, jesli masz ochote ;>

    OdpowiedzUsuń
  57. Ahh.. czas się przyodziać w coś cieplejszego. Pogoda nas nie rozpieszcza, ale przynajmniej wzory i kroje są bardzo ciekawe. :) Pozdrawiam Pola <3

    Zapraszam do swojego świata <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Prześliczne sweterki .Nosiłabym chyba każdy :)

    OdpowiedzUsuń