środa, 30 lipca 2014

byGLOSSY JULY




ZAWARTOŚĆ PUDEŁECZKA:

1. CASHMERE SECRET Baza wygładzająca
2. HEAD & SHOULDERS - Tonik nadający super-gęstość Thick & Strong
(PEŁEN PRODUKT)
3. POSTQUAM - Chusteczki dotleniające do demakijażu
(PEŁEN PRODUKT)
4. VICHY - Woda termalna z VICHY
5. YVES ROCHER - Żel-krem intensywnie nawilżający 24h HYDRA VEGETAL



Lipcowe pudełeczko byGLOSSY zostało skomponowane z myślą o wakacjach podróżach. Kosmetyki, które w nim znajdziemy, pozwalają nam bowiem w pełni cieszyć się nimi, nie zapominając o dbaniu o siebie i zdrowy wygląd naszej cery oraz włosów. Ponieważ latem stawiam na naturalność i staram się ograniczać ilość kosmetyków do minimum, nie tylko ze względu na brak miejsca w walizce... woda termalna VICHY stała się zdecydowanie moim ulubieńcem. Przyznam, że od jakiegoś czasu to kosmetyk, który zawsze mam przy sobie w torebce. Dlatego cieszę się, że woda którą znalazłam w pudełeczku byGLOSSY jest mniejszej pojemności, przez co zmieści się w każdej walizce czy kosmetyczce...


Przypominam również kochani o trwającej wciąż promocji na pierwsze Wasze pudełeczko byGLOSSY. Poniżej znajdziecie KOD uprawniający Was do 15 PLN zniżki na to pudełeczko. Promocja trwa tylko do 15 sierpnia!



18 komentarzy:

  1. oo świetny zestaw <3


    ps. a u mnie? Nowości ciuszkowe, które zagościły w mojej szafie. Na dodatek w atrakcyjnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  2. o przydałoby mi sie takie pudełeczko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, bardzo jestem ciekawa tego toniku z Head & Shoulders :)

    OdpowiedzUsuń
  4. woda termalna by się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa tego head & shoulders :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tonik mnie zainteresował. Ciekawa jestem czy rzeczywiście działa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wrócić do tych zestawów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Może w końcu się skuszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe kosmetyki, może warto coś wypróbować :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kosmetyki :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. niezle perelki w tym zestawie!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym miesiącu całkiem nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem fajna zawartość, owocnego testowania ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachęcająca zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wodę termalną to bym z chęcią wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woda Vichy jest niezbędna w upalne dni, uwielbiam ją! <3

    OdpowiedzUsuń