wtorek, 19 maja 2015

MOTHER'S DAY

Kiedy myślę o swojej mamie, mam wrażenie, że kilkanaście lat temu wyglądała dokładnie tak jak dziś. Zawsze pięknie i naturalnie, a Jej makijaż jest niemal zawsze niezauważalny. Ogromną wagę przywiązywała jednak do tego, jakich kosmetyków używa. Nigdy w Jej kosmetyczce nie może zabraknąć kremów do pielęgnacji twarzy i ciała oraz dobrych perfum. Ta Jej naturalność, kojarzy mi się z paryżankami i ich klasą, stylem. Dlatego też, wiem że idealnym prezentem dla niej, będą perfumy lub kosmetyki pielęgnacyjne. 


Jeśli wciąż szukacie inspiracji lub ciekawych prezentów na prezent dla Waszych mam, koniecznie zachęcam Was do zajrzenia TUTAJ

  

2 komentarze:

  1. Moja mama mało się maluje, ale do dobrych perfum ma słabość. Z tym, że ten punkt mam już zaliczony, więc tym razem dostanie coś do ubrania i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń