poniedziałek, 13 sierpnia 2012

JULIA ZAREMBA


Julia ZAREMBA - projektantka,  absolwentka MSKPU i Arts&Digital Marketing na Leeds Metropolitan University w Wielkiej Brytanii. Jest założycielką marki JULIAZAR. Łączy w swoich pracach modę i sztukę, a przy tym funkcjonalność.
W jej najnowszej kolekcji zachwyciła mnie prosta forma i miejski styl. Coś co tak bardzo kocham. Symetryczne kształty oraz łączenia faktur. Awangardowy styl.  
Inspiracją do tej kolekcji była bryła i jej symetryczny kształt w odniesieniu do postindustrialnej przestrzeni miejskiej, co znalazło swoje odzwierciedlenie w minimalistycznym designie, geometrycznych akcentach oraz chłodnej kolorystyce tkanin. Kolekcja została skierowana do osób poszukujących jednocześnie nowoczesnych, a zarazem klasycznych rozwiązań.  


Po raz kolejny dzięki tak  utalentowanej projektantce mogę stwierdzić, że minimalizm, poste formy, kształty i zimne kolory to rozwiązanie idealne i ponadczasowe. Nie lubię ślepo podążać za modą i markami, które nam ją oferują. Lubie ubrania, które mogę zestawiać z wieloma dodatkami i jednocześnie niebanalne. A jako miłośniczka miejskiego stylu i osoba ceniąca sobie polskich artystów, zdecydowanie mogę powiedzieć, że ta projektantka mnie oczarowała. Dlatego też niebawem, na moim blogu, będziecie mogli zobaczyć zdjęcia z sesji, w ubraniach projektu Juli.



Fot. Eliza STEGIENKA

47 komentarzy:

  1. Kroj ubran rewelacja:) A z taka forma, stonowane barwy prezentuja sie swietnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe projekty! jak najbardziej popieram polskich twórców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna projektantka!
    Fajnie, że ją pokazałaś na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko zachwyca mnie minimalizm, ale te projekty są wspaniałe!!! Urzekła mnie zwłaszcza sukienka z pierwszego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey lady!! I just found your cute blog via a friends, and I'm your newest follower! I'd also love to invite you to check out a fabulous Triple Giveaway I'm having right now!!

    Hope to see you there! And thanks so much!
    xo

    http://emilymmeyers.blogspot.com/2012/08/triple-winner-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the pictures! Lovely blog! I adore it!
    follow each other on GFC / Bloglovin? let me know in the comments... will be more than happy to follow you back!
    XoX
    Borka
    www.chicfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Eliza fantastycznie ujęła ten klimat! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ! W takim razie czekamy na kolejne odsłony ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. trzecie i czwarte od góry mnie urzekło!!<3
    ciekawe ma te projekty:) na pewno bym nie pogardziła;]

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Unmistakable style, classy and sophistication with a cool and youthful touch.

    OdpowiedzUsuń
  11. Unmistakable style, classy and sophistication with a cool and youthful touch.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię zdecydowanie! choć trzeba umieć w tym wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest bardzo kreatywna! Podobają mi się jej projekty (:

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny minimalizm. Mimo tego, że ja ostatnio idę bardziej w stronę asymetrii to i tak te proste formy mnie urzekły :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie taki styl :)
    zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super styl!
    fajnie jest zainspirować się projektantami a nie ślepo kupować w sieciówkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekstra ! Świetny blog, wrzuciłam do moich polecanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. oooo przeoczyłam nowy post :/ ale już się poprawiam :P bardzo podobają mi się takie czysty formy , do tego świetne foty !

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe projekty! jaram się <3
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! rewelacja:)

    http://santhanaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam minimalizm, prostotę i ponadczasowość czyli wszystko co zawiera ta kolekcja! Świetny post ;)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  22. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. pieknie wyglądasz :) zdjęcia są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję;) również obserwuję (jako julietet capuleti) czekam na kolejny post!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejna utalentowana projektantka, wspaniałe ma propozycje. Chętnie bym przygarnęła jedno z tych cudów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń
  27. od dzisiaj jest moją inspiracją ;)

    dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam serdecznie także do obserwowania mojego
    http://colinline.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam twoje wykonanie zdjęć , modelki też piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, genialna kolekcja. Minimalizm i prostota zawsze będzie modna, ponadczasowa. Świetnego prowadzisz bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Doskonałe projekty! No ja czekam z niecierpliwością na Twoje zdjęcia w tych pięknych ubrankach! <3 Pozdrawiam Anulka i napisz mi co słychać u Ciebie! :-*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna sesja, zupełnie inny styl niż ja tworzę, również jestem projektantką, ale takich szkół czy uczelni nie pokończyłam. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję :*** nie obijaj się , dawaj kolejnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  33. great photos

    xx BBella
    justyled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń