wtorek, 11 czerwca 2013

HUSH WARSAW

HUSH WARSAW - to targi mody dla niezależnych, polskich projektantów. Jest to autorski pomysł Anny PIĘTY i Magdy KORCZ - menedżerek kultury, sztuki i designu. Targi utrzymane są w formie jednodniowego pop-up sale. Ich celem jest "łączenie potrzeb i możliwości osób zainteresowanych tematem mody w szerszym kontekście, osób, które wybierają świadomie i swoim indywidualnym działaniem chcą wpływać na kształt rynku mody w Polsce".
9-tego czerwca, na Stadionie Narodowym w Warszawie, mieliśmy okazję zobaczyć pierwszą edycję targów HUSH, których organizatorem są Ściegi.   To chyba jedna z nielicznych okazji do spotkania tylu ciekawych ludzi z branży mody i zdolnych projektantów.
Podczas tego wydarzenia promowane są marki i projektanci dbając o dobrą jakość materiałów, wykonanie, a także niebanalną formę projektów.  Świetnym przykładem jest tu marka KOD Design, której projektantka Krystyna ODOLIŃSKA, tworzy rewelacyjne projekty biżuterii, a jedną z jej bransoletek, beżową, mieliście już okazję zobaczyć w poprzednich postach.  
Podczas targów, miałam możliwość poznania tej niezwykle utalentowanej  projektantki oraz zapoznania się z jej nowymi projektami, niekiedy nawet, niedostępnymi jeszcze w sklepie internetowym, jak i powiększenia swojej kolekcji o jeszcze jedną, tym razem kobaltową bransoletkę.

JEWELRY - KOD

HUSH WARSAW  - a fashion show for the independent Polish designers. This is the original idea of Anna PIĘTY and Magda KORCZ - managers of culture, art and design. Trade shows are done in the form of a one-day pop-up sale. Their goal is to "connect the needs and abilities of people interested in the subject of fashion in a broader context, people who consciously choose their individual performance and want to influence the design of the fashion market in Poland."
9th of June, at the National Stadium in Warsaw, we have seen the first edition of the fair HUSH, which are organized by Ściegi. It's probably one of the few opportunities to meet so many interesting people from the fashion industry and the talented designers.
During the exhibition, promoted the brand and designers taking care of a good quality of materials, workmanship, and the original form of projects. A great example is the Brand KOD Design  whose designer Krystyna ODOLIŃSKA, creates sensational jewelry designs, and one of her bracelets, beige, had been able to see in the previous posts.
During the show, I had the chance to know this very talented designer and get acquainted with her new projects, sometimes even not yet in the online shop and buy one more, this time cobalt, bracelet.




50 komentarzy:

  1. lubię takie imprezy ! buszowanie w regałach jest cudowne <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne butki na przedostatnim zdjęciu
    Pozdrawiamy
    Biolożki

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, ze nie pojechaam :(
    Aniu, napisz maila jak bylo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie !!! zazdroszczę uczestnictwa ;) buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowności! Zazdroszcze i żałuję cholernie że nie mogłam przyjechać :( Czemu nie widać na zdjeciach Ciebie Kochana? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog <3
    dodaję jeśli Ci się spodoba licze na to samo ! :)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletki ,kurczę teraz to dopiero żałuję ,że nie mogłam się tam wybrać i zapoznać z Tobą :) A gdzie się TY podziałaś na zdjęciach? ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bransoletki ,kurczę teraz to dopiero żałuję ,że nie mogłam się tam wybrać i zapoznać z Tobą :) A gdzie się TY podziałaś na zdjęciach? ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że lubisz biżuterię :) Ładne projekty, jak dla mnie trochę drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. już polubiłam :) i czekam na ifo ;) zapraszam również na mój fanpage :* https://www.facebook.com/ModneSisterki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna relacja i cudne zdjęcia :)
    http://notosmilee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. the pics are awesome

    gaby-acentralamericangirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuuuper dzieki za relacje!!! Oj zakupilabym co nieco..... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. ojjj widzę cudowne torby <3

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcie "profilowe" !! :)
    a takie targi uwielbiam.. tylko dostaję na nich oczopląsu i nie wiem gdzie mam być najpierw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gdy widzę buty na takim obcasie czuję ze zaraz zawał dostanę, paskudne

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczny event - biżuteria zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się fotorealacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrze na przejrzystość i profesjonalizm Twojego bloga i stwierdzam, że jesteś perfekcjonistką. Bardzo żałuję, że nie mogłam z Tobą pojechać. Na pewno czeka nas jeszcze nie jedna impreza tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful photos, the jewellery looks amazing!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę udziału w Hush Warsaw i niezwykle cieszę się, że takie akcje nareszcie odbywają się także w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, Zapraszam na konkurs do wygrania dowolna para butów! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  23. masz przepiękne zdjęcie w nagłówku no i gratuluję udziału w targach!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cuda! W bransoletkach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  25. ta biżuteria <3 Ten HUSH to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  26. ja wolę się trzymać z daleka, po takich imprezach rosną moje zakupowe chcęci ;)
    Relacja świetna.

    OdpowiedzUsuń
  27. piękności:)))

    dzięki za odwiedziny:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia:)) Bransoletki - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda, że u mnie nie ma czegoś takiego nie ma

    OdpowiedzUsuń
  30. Już mi się podoba! musze przejrzeć całego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gorgeous Pictures! Love

    Love storm

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna biżuteria <3 fajnie być na takiej imprezie ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem zauroczona bransoletkami od KOD, zawsze mnie zachwycały! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. na takich eventach można znaleźć niesamowite rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bransoletki z pierwszego zdjęcia są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne takie wydarzenie! Chętnie bym sobie pojechała, popatrzyła :)

    Zapraszam na stronę facebooka :)
    https://www.facebook.com/ChokkieLady

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie wydarzenia, z chęcią wzięłabym w takim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Łaa! wygląda to bardzo imponująco! Nigdy nie miałam okazji być na takich targach. Przypuszczam, że wiele straciłam, ale w pobliżu mojej miejscowości nigdy o takich eventach nie słyszałam:) Piękna kobaltowa bransoletka:) Pozdrawiam serdecznie Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń