piątek, 1 sierpnia 2014

FRIENDSIE




Post ten powstał we współpracy z marką SOMERSBY i skierowany jest wyłącznie do osób pełnoletnich.

FRIENDSIE - termin ten, oznacz zdjęcia wykonywane metodą "z rąsi" w gronie przyjaciół. Został on wprowadzony stosunkowo niedawno przez Lorda Somersby i ma on stanowić zamiennik do popularnego w ostatnim czasie zwrotu "selfie", które sugeruje fotografowanie wyłącznie samego siebie... Jego zadaniem, jest promowanie spotkań w gronie przyjaciół i dobrej zabawy, a następnie uwiecznianiem tego na zdjęciach. 
Przyczyną do powstania zwrotu "FRIENDSIE" była obserwacja przez samego Lorda Somersby pewnych zachowań społecznych, których nazwa "selfie" stanowiła nieadekwatne określenie, nieodnoszące się do grupy osób, a jedynie jednostki.


Jeśli więc podobnie jak ja, kochanie spotkania z przyjaciółmi i dobrą zabawę, z pewnością określenie FRIENDSIE szybko zagości również w Waszych słownikach... Lord Somersby będzie monitorował sieć i wychwytywał zdjęcia Friendsie otagowane #Friendsie #Somersby. Te, które szczególnie przypadną mu do gustu, zostaną przez Niego nagrodzone niespodziankami. Lord będzie widział wszystkie zdjęcia z Twitter'a, Instagram'u oraz te, które zostaną opublikowane na Facebooku jako posty publiczne. Nagrody czekają!
Regulamin akcji znajdziecie na stronie www.friendsiesomersby.pl


19 komentarzy:

  1. świetna promocja:)

    ps. a u mnie? GEOMETRYCZNIE JAK I RÓWNIEŻ KOBIECO:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super !!!! świetne zdjęcia #friendsie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mam być szczera to trochę za dużo tego friendsie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w żadnym stopniu nie chciałam być złośliwa, po prostu ta kampania zdominowała blogosferę i wszędzie widzę reklamę somersby. Cel jednak mają fajny i oby tylko na fotkach się nie skończyło, bo spotkania ze znajomymi to super sprawa :)

      Usuń
  4. słyszałam o tym, niestety nie mam jeszcze 18 lat :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za alkoholem ale akurat tu robię wyjątek, :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajna sprawa ;D zauwazylam wysyp tej akcji. Mimo to kampania jest całkiem dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, mówię o tych z całego bloga, bo przeglądałem kilka wcześniejszych postów.
    Naprawdę wspaniały blog, mogłabyś napisać mi gdzie (w czym) robisz te kolaże zdjęć?
    Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, ze akcja jest świetna i że ktoś tu bardzo dobrze wie, na czym polega marketing w internecie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi, u mnie dzisiaj też trochę friendsie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lord zdominował blogosferę! :D Świetne fotki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie super akcja! Już chyba wszędzie to komentowałam :D


    Uściski...
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego Lorda, że wymyślił taką akcję :) Rówiez biorę w niej udział, a piwa przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna akcja! ;) W weekend czeka mnie spotkanie ze znajmoymi, więc pewnie przyłączymy się do akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te Twoje friendsie świetnie ujęte:-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna akcja ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń